بیوگرافی محمد حسین پور یا دکتر سایان

بیوگرافی محمد حسین پور یا دکتر سایان

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بازیگران جوان زن مجرد ایرانی صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

دکتر سایان کیست

محمد حسین پور معروف به دکتر سایان متولد سال ۱۳۶۷ در شهر سراب آذربایجان شرقی است .

وی فارغ التحصیل رشته استاتیک پاتولوژی یا همان آسیب شناسی در مقطع دکتراست .

او در دانشگاه ساوانجی در ترکیه تحصیل کرده است .

محمد حسین پور در مسابقات رزمی قهرمانی MME ترکیه ، در سال ۲۰۱۲ – دبی سال ۲۰۱۴ و باکو ۲۰۱۷ مقام قهرمانی را گرفته و حالا یک تیم با سبک جدید خود تشکیل داده است .

وی یکی از کسانی است که در مدت زمان کوتاه ، به یکی از چهره های مشهور فضای مجازی و صفحات اجتماعی بدل شد .

پیش از آن محمد حسین پور وارد رسانه ملی شد و با رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید به گفتگو پرداخت .

وی در این برنامه گفت تاکنون چندین کتاب تالیف کرده و همچنین دایره المعارف نیز به رشته تحریر درآورده است .

اقیانوس غم ( در وصف اهل بیت ) ، مادر غم ها ( در وصف حضرت فاطمه ) ، مجرمان بهشی ( اجتماعی ) و دایره المعارف هنر در جامعه و رسانه های جهانی با ۲۲ فصل و ۶۰۰ صفحه و یک دایرت المعارف رشته ساکاریو ها دو زبان انگلیسی – فارسی نام کتاب های او هستند .

علاوه بر اینها وی سبک رزمی جدید و تکنیک های خاصی را بنیان نهاده است .

به تازگی محمد حسین پور ادعا کرده که منجی عالم است و فیلم ادعای خود را در فضای مجازی منتشر کرده است .

این ویدیو همچنان در میان کاربران دست به دست میشود .

سبک رزمی محمد حسین پور دکتر سایان چیست

وی سبک رزمی را که تاسیس کرده است سایان نامیده و با عنوان ساکاری یو نامگذاری کرده است .

در ادامه عکس های محمد حسین پور معروف به دکتر سایان را مشاهده خواهید کرد :

محمد حسین پور کیست بیوگرافی دکتر سایان 1 محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

محمد حسین پور کیست بیوگرافی دکتر سایان 2 محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

دکتر سایان کیست

محمد حسین پور کیست بیوگرافی دکتر سایان 3 محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

بیوگرافی محمد حسین پور

محمد حسین پور کیست بیوگرافی دکتر سایان 4 محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

ماجرای ادعای منجی بودن محمد حسین پور

محمد حسین پور کیست بیوگرافی دکتر سایان 5 محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان

این مطلب از دسته بیوگرافی برای شما گردآوری شده است .

ماجرای ادعای امام زمان بودن مهمان برنامه حالا خورشید

نوشته محمد حسین پور کیست + بیوگرافی دکتر سایان اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.

ماجرای انسان‌هایی که ادعای آن را دارند که به منبع حقیقت رسیده و می‌توانند آدم‌های دیگر را با خود همراه کنند، چیز تازه ای نیست. در روزگاری که بحران هویت و معنویت در بسیاری از نقاط جهان قابل انکار نیست افرادی پیدا می‌شوند که در این مسیر به سراغ ذهن و قلب آدم‌ها رفته و با طرح ادعاهایی به ظاهر علمی و درست، از عدم آگاهی برخی آدم‌ها سوءاستفاده کرده و آن‌ها را به مسیر اهداف خود هدایت می‌کنند. یک روز با اسم مذهب، این کار را می‌کنند و روز دیگر با طرح عرفان‌های دروغین. امروز اما با پدیده ای روبرو هستیم که با ترکیبی از علم و دانش و مذهب و ورزش و هنر، خود را به شبکه خبر و یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های کشور در شبکه سه می‌رساند.

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان پدیده این روزهای فضای رسانه‌ای است. او با طرح مسائل مختلف و چاپ چند کتاب و ادعای تاسیس سبک رزمی جدید با آداب و مناسک خاص و نوشتن دایره‌المعارف هنر، خود را مطرح کرده و پایش به رسانه ملی نیز باز شده است. اما کار به اینجا ختم نشد و چند وقتی است که فیلم‌های خاصی از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و او ادعای منجی بودن می‌کند.

شیاد، بیمار یا نابغه؟

محمد حسین‌پور متولد سال ۶۷ در سراب استان آذربایجان شرقی است. سایت شخصی او یا از دسترس خارج شده یا دچار مشکلاتی است ولی می‌توان اطلاعات پراکنده‌ای از او پیدا کرد. در بسیاری از سایت‌ها او را دارای مدرک دکترای استاتیک با گرایش پاتوبیولوژی از یک دانشگاه نامشخص در ترکیه معرفی می‌کنند. اینکه این رشته چیست و آن دانشگاه کجاست به هیچ وجه مشخص نیست.

به سراغ حرف‌ها و اندیشه‌هایش که می‌رویم پر است از ادعاهای علمی. تاسیس سبکی رزمی به نام سایان که پیروان آن را ساکاری‌یو نامگذاری کرده‌اند. اگر هشتگ ساکاریو را در اینستاگرام سرچ کنید با تعداد زیادی از کاربران با این نام روبرو خواهید شد. میل به ایجاد یک کاریزما نیز در بسیاری از صحبت‌های او و اطلاعاتی که درباره‌اش وجود دارد، دیده می‌شود.

در یکی از سایت‌ها درباره او اینگونه نوشته شده: «دکتر محمد حسین‌پور سایان جوانترین فلسفه‌دان و فلسفه‌ساز، برترین نابغه عصر معاصر، قهرمان المپیک مبارزات آزاد قفس ۲۰۱۶ روسیه، زیباترین و جوانترین فیلسوف با اندیشه‌های آسمانی، دکتر سایان جوان خوش‌سیرت و خوش‌سیما ولی بی‌ادعا، برترین استاد رزمی دنیا، جوانترین عالم، خالق هشت سایمن، خالق حس ششم و هفتم و هشتم».

اینکه حس هفتم و هشتم چیست سوالی است که در برنامه «حالا خورشید» نیز از او پرسیده می‌شود اما به جز حرف‌های کلی هیچ منطق درستی درباره ادعاهای خود ارائه نمی‌کند.

معروف ترین کتابی که از او منتشر شده «دایره المعارف هنر در جامعه و رسانه‌های جهانی» است. اینکه خود این کتاب به چه معناست سوال مهمی است اما درباره موضوعات این کتاب نیز باید دقیق شد. عناوینی نظیر ملل و نژاد، رنگ مو، سولاریوم، ماساژ، طراحی لباس، روانشناسی، کاربرد شیمی و … کنار هم قرار گرفته‌اند. در جستجوهای من، متن اصلی کتاب پیدا نشد و بسیار مشتاق هستم که متن اصلی این کتاب را مطالعه کنم. کتابی که باعث شد شبکه خبر درباره آن خبری منتشر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.